21 aug.

tjenare!
idag har de faktiskt hänt en del ;)
haha det var hörneforsdagen här i hörnefors, hahahha näe
men så ja klev upp vid halv tio och va ute och vandrade med
min familj vid tio vi gick runt hittade lite godis och sånt :)
sen kom ja till lena vähä's stånd och "aaaaaah" underbara grejer asså!
lite bilder på köpen inte så bra bilder men är endå nöjd över köpen :]
sen gick ja också till felicias stånd och köpte mig att halsbandssmycke!
ähm sen har ja varit på barnkalas ines fyller 7 år :] och nu ska jag snart
och käka hos min faster ;) hahaha aja kulkul
puss<33
 
 cheapmonday
väggspegel
cheap monday
galetsnygg klackiskor
ballerina
 halsbandssmycke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0