22 aug

tjena!

igår blev en ganska långtråkigkväll!
men som alla andra sånakvällar man klarar dom bara
om man har underbara vänner<3
aja jag sov hos maria iallafall, vaknade vid halvtolv och
fick skjutshem av syrran:)sen resten av dagen har jag
typ gått och väntat på att något ska hända, men det har inte
blivit något :] det är ju sista sommarlovsdagen.. hahaha

nu ska jag börja skriva en raggningsreplik varje dag, och önska
alla lycka till med deras raggningar! ;) hoppas de funkar
på någon, veckohoroskopet kommer kanske ta ett tag men det
ska också med snart :) frågan är bara ska jag ta alla horoskop
eller bara mitt eller hur vill ni jag ska ta mig till? :)
ska fara till stallet nu, önska mig lycka till puss<3


"vinka över en person med fingret"
jag fick dig att komma hit med bara ett finger,
tänk dig då va jag kan göra med resten av min kropp ;o


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0