29 aug.

hejhej!

gjort ihelgen? :)
jag har typ bara chillat igår for vi till norrbyn med mopparna
och isak tog med oss på en båttur, lite bilder kmr :)
och idag vaknade jag vid tolv, sen följde jag med pappsen med till
affärn! en liten fråga ska jag va ljus som jag är nu lr bli mörkhårig? :)
aja ikväll blir det surf, sen typ chilla och imorgon äre skola igen..


bilderna är skakiga jag vet men vi åkte ju faktiskt bååååt :]
haha sen va vi ju tvungna att äta också som ni kanske ser :p
puss<333
-------------------------

-är det en spegel i din ficka?
för jag skulle lätt se mig i dina byxor!


Kommentarer
Postat av: anton:)

hahah ganksa gå tejp wille har under foten:)

2010-08-30 @ 22:49:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0