Because I love you.

Nu kommer även bilderna från gårdagens filmgäng hos frida!
kvällen spenderades med Petra, Maria och Frida hemma hos Frida. Mysigt vi började med att se Idol och blev besvikna på resultet att Minnah tog sig vidare och inte Olle.... Sen satt vi på Eva och Adam galet gulligfilm, hatar Petra ifilmen... Sen kastade vi vatten på petra, förlåt gumman<3
ähm idag har jag typ gått och väntat på att de någonsin ska bli kväll, jag har nyss duschat/rakat benen och ska snart hitta några kläder sen blir de smördegs inbakad fläskfilé men kantareller och klyftpotatis :] hihi
Sen ska jag vandra mig till Anton och fira 3 månader!<3
kommer bli ett till inlägg innan jag far dit..
pusspuss<3

 Petra och Maria!

 Det blev lite kallt :]
 Gårdagens outfit!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0