do you remember boy

tjenatjena, lovade ju att skriva när jag kom hem..
men jag höll det nästan inte vi kom hem hit vid halv sju sen var jag och hejjade på min syster som spelade i hemvändarmatchen och dom vann med 10-5 galet ägda damlaget blev. ähm annars har jag suttit vid tvn med min familj och nu tänkte jag sova innan jag somnar sittandes. men sammanfattning hur dagarna såg ut.

27dec.- kom dit vid halv fem handlade middag för dendagen, for hem med grannarna. kom till stugan och märkte att vattnet hade frusit så vi tog en bobbtur hahahha satan vad vi skrattade (Aa)
28dec.- vaknade senare än vanligt och chillade dill och såg på film sen kom vattnet tillbaka och vi bastade och duschade, fettskönt och sen  for vi till grannarna och lekte med barnen :)
29dec.-vaknade vid halv tre åt frukost sen kom småttingarna och ville att vi skulle leka med dom i snön så de blev att kasta på sig kläderna och gå ut i snön, sen chillade vi framför sex and the city hela dagen :]
30dec.- imorse vaknade vi halv tio och fikade packade klart och städade, for i till centrum igoood tid sen tog vi bussen vid tolv och sen kom vi hem som sagt vid halvsju :)

pusspuss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0