I'm exactly where I'm supposed to be.

Sorry att jag itne skrev igår, men det blev lite stressigt!
MARIA.B är ganska söt ibland vi fick ta med godis och läsk om vi ville för vi skulle se film, de trodde jag aldrig! ;)
Aja jag och Maria hade bestämmt att vi skulle fara till lilja och kolla på fordonsprogrammet m.m men de visade sig att hon va tvungen att far till stallet först så när vi slutade 15.40 så for hon hem tog första bussen till stallet och gjorde de hon skulle göra sen vid fem kom vi och hämtade henne. For till lilja, jag blev typ kär i karosseri och lack men de visste vi ju redan :] haha skolan är underbar!<3 träffade även CHRISTIAN som jag itne träffat sen i somras haha kul att träffa dig ;)
ähm idag har vi haft typ nån politikdag, inte så värst rolig men vi fick sluta tjugo i två, ganska skönt! ikväll blir det nog brudarna och imorgon ska de firas! ÄLSKAR DIG!<3

 Mitt halv ätet och bra ;)
 dagens outfit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0