Last christmas.

förlåt för att jag inte skrev igår..
Min dag i skolan va ganska chill hade först ett hkprov sen lucia träning hela dagen, men de enda som stör mig är att alla j--la soloartiser tror att dom äger oss så nu ser vår lucia tåg ut som solister och en kör.. gaach, snacka om sug...
aja iallafall efter skolan for jag maria frida och amanda till stan och chillade runt, eller frida kom efter ett tag!
ähm sen for jag och amanda hem vid fem och jag for hem åt och sen gick jag till anton och tillbringade min kväll i garaget! eller till halv elva då min syster mötte mig och vi gick hem och såg på MORD OCH INGA VISOR!
idag har jag nyss duschat och ätit frukost sen blir det att plugga lite och kanske ringa alva och kolla om vi kan träna aerobic! pusspuss<3

Kommentarer
Postat av: Idjjaa,♥

Hur orkar du klaga på att folk vill sjunga solo?

låt dom göra det om dom vill:S

2010-12-13 @ 16:23:02
URL: http://www.idjjaa.se
Postat av: cooling ;)

haha för att peter blir taskig mot oss andra, kanske ska skriva jävla peter istället meen. du vet liskom inte bakgrunden till just de där ;)

2010-12-13 @ 16:25:06
URL: http://jmlundqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0