silly boy.

kan ju börja och säga att gårdagen kändes galet lååång.. började med att vi hade fotbollsturnering så min klass målade sig alldelens blå och förlorade alla matcher.. ahhaa vi fick minus poäng för att vi hade skrikit "ut med martin och in med nallepuh" hahaha de va fett värt meeen så äre. sen dushcade vi och tog tjugo över två bussen in till stan gick runt där åt vid fyra med miranda ebba och felicia sen lämnade jag och alva dom i omklädnigsrummet på H&M mohahaha. fyfan va fet man kände sig i en korsett... for hem med 20.20 och somnade på bussen, klev av vid alva sen värmde vi oss där sen gick vi till ug. SUG ASSÅ! 
idag har jag försökt hjälpa mamma och sätta upp alla adventsstakar i fönstrerna, de är typ det jag har hunnit med idag. Ikväll skriver jah om sen, pusspuss<3

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0