something about love.

förlåt för igår!
skulle dra till bussen och blev lite stressad. Men ni kan få gårdagens outfit och bilder nu endå! men iallafall vi kan ju börja med gårdagen, först var vi ju iskolan och tråkade.... Sen tog jag och maria en buss till stan och träffade hennes pappa, och for på great eastern och käkade lite soppa och friterad bläckfisk och kyckling kände mig riktigt duktig med pinnarna ;D såklart lite glass till efterrätt. menmen sen tog jag tio bussen hem och träffade anton och viktor var med dom till halv tre, hahaha ganska söta barn allltså! aja idag ska jag snart till stan väntar bara på mamma sen blir att shoppa farsdagspresenter både till hennes och min! men mer om det sen, pusspuss<3

 gårdagens till skolan
love him<3
 söta barn! viktor och anton ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0