I'll be your hero.

tråååk..
förlåt för att jag inte uppdaterade igår.
jag var i robertsfors hos några släktingar,
vi for vid elva så de blev inge sovmorgon..
sen var vi där tills sju eller det var när vi kom hem :]
hahaha sen skulle vi äta middag hos min faster, så jag var 
väl klar vid åtta. Sen blev det ug med frida en stund och sen
hittade anton och isak oss vid kempegatan upp mot lägenheterna.
Så då for vi hem till anton vid halvett och kom där ifrån vid fyra.<3

ähm sen idag vaknade jag vid elva åt frukost sen vid halv ett for jag
till frida och lämnade hennes cykel råkade väcka henne också (A)
sen körde vi lite moppe sen har jag bara gått runt i huset och försökt
komma på något att göra.. ingen ridning ikväll så jag har faktiskt
ingenaning vad som händer, anton skulle nog ringa när han hade ätit :)
vi får väl se, pusspusss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0