Remember the name.

förlåtförlåt, har varit mycket med praoen och sömn:]
kan ju försöka komma ihåg vad som har hänt iveckan.
helgen får ni inte, det hände ändå inget.

Måndag:
vaknade 07.15 for på jobbet med mamma 08.00 började veckan
med att klä om eriks datorstol det tog hela dagen så 16.30 var jag hemma!
kvällen blev hos anton, myspys!<3

Tisdag:
vaknade samma tid och var på jobbet thesame ;)
men då hade jag ju inget kvar att göra då, så jag spikade fast nå tyg på en
sittpall vi har iköket så att inte benen syndes. Sen for vi till stan och levererade massa saker.
Den kvällen blev med anton frida och
isak, vi var ute och körde tills anton fick soppatorsk och typ punka -.- tidigkväll!

Onsdag:
idag klev jag upp en timme tidigare och var på jobbet 07.00 fett trött..
har typ inte hunnit med mer heller, eller jag har gjort tre skinnstolar till fikarummet,
slagit ihop delar till en fotpall, sprättat lite stolsitsar, börjat sy en ny tygdel till strykbrädan
och börjat lappa ihop lite tyg till en väska :)

ikväll vet jag inte vad som händer alla ska upp så J.vla tidigt, orkar typ inte göra något.
Men ihelgen då j.lvar! ;D
 före bilisten kom  när den kom.. och efter..

hade galettråkigt på parkeringen :] pusspuss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0