Words come easy, when they're true.

bättre sent än aldrig!
gårdagen blev lyckade jag och frida gick först bus eller godis och skramlade ihop lite. Sen gick hon med alva och ebba och jag var med anton tom viktor emil emma linnea miranda och denise, när kvällen började se sitt slut så kom maria så då dumpade vi dom och gick till ug en stund och hittade frida sen gick hem till mig och såg på paradise hotel och dom kanske gick hem vid halv två.
Imorse när jag vaknade berättade mamma att vi hade gått över till vintertid så vi tjänade en timme!
fast det blev inge mer sovande för det, jag och sofia har hållit på med mitt nya rum hela dagen, så imrogn blir det bilder. Sen ikväll har jag varit i stallet, fick rida wendy och det gick heltokej faktiskt.Det roliga med det var att vi hade renée som vikarie och hon var min första ridlärare så det väckte lite minnen. aja ska sova nu pusspuss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0