12 sep.

sorry att jag inte skrev igår..
vi kom hem till fastlandet vid halvfyra..
vi små filurer va vakna hela natten och dagen :]
lr jag somnade
två timmar på morgonkvisten, men annars
inte alls.. så man va lite utsliten när man kom hem, men
ingen vila då inte då hjälpte jag pappa igaraget plockade ut
lite skrooooot, sen åt jag middag och
for till anton :]
hihi båda va fett trötta så då blev det myskväll med först
toystroy3 men fråga inte hur den va för ja somnade en timme
av filmen :] hihihi sen såg vi
solsidan 5 avsnitt sen kom tom och
drog med oss ut, fast då stack jag hem och gick o la mig :p
imorse vaknade jag vid elva sen har jag byggt en
kaninbur fast den
är inte klar på långa vägar och snart är det mat :) sen blire
stallet och ikväll vet jag inte vad det blir :D
pussssss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0