17 sep.

vi hade iallafall tur med värdet!
De kanske man brukar säga men idag har de
gått helt okej faktiskt hade först hk sen matte lunch
so-prov och sist men inte minst sexualkunskap..
ni kanske undrar om va som inte gick bra, haha
fick mina småanfall och hoppade typ på amanda sen ahahhahaa
ähm la ja mig på golvet, moget..
men vadå? ja skäms inte!
utom att ja sa lite mkt på sexualkunskapen vi fick kondomer
och skulle dela med oss fast jaa :] hahahaa
aja ikväll vet ja inte va som händer duschade nyss så ja hoppas
det händer något!

läraren: nu ska ni trä på den här kondomen på de här provröret!
p-vän: ja vill inte använda min.. :]
JAG: men om vi tar din nu kan vi använda min sen (I)
alla: hahahhahahahahahhahahahhaha nu vill vi inte veta mer ;)

pinsamt..

hoppas de gav ett gottskratt de är ju som fredag idag,
ska sminka mig nu puss<33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0