4 sep.

uppdatering från igår :]
va iskolan fick vårt nya schema som suger..
och slutade fem över tvåå :p
då tog jag och alva bussen till stan och chillade runt där
till maria frida och ebba kom in typ en timme senare :)
då tog vi oss ikragen och gick o åt på eastern palace
lr ja frida och maria åt inte rikigt lr vi smakade :]
sen gick vi till sfbio och hämtade ut biljetterna till
"i rymden finns inga känslor" galet brafiiiiiiiiiiiiiiiiiiiilm! älskar<3
nu tror ni säkert de roliga tog slut men ikket vi drog till megazone och körde
lite bilspeeeel MOAHAHHAHAHHA!! :]
men sen vare hem gång vid åtta kom hem for till anton tom o viktor :]
och dääär va min kväll över <3
imorse vaknade jag av min älskade mamma!
hjälpte henne lite här hemma sen skulle jag till stallet men bussen kom aldrig
så då klippte jag gräset och nu har jag nyss ätit, blir utgång efter duschningen om
en stund!<33
hare så länge

 så här goood va maten <3
 älskar deeen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0