Everytime I look at you I wish god was a woman.

Goodmorgon sötnosar.
hårfärgen igår köpte jag en blond från loréalparis, för att få håret en "naturlig" blekning inför sommaren, men om jag ska va ärlig tycker jag att de bara blev glansigare och MÖRKARE -.- haha men de gör inte så mycket, tycker om att vara mörkhårig! det va de vi gjorde igår, eller vi drog på ug också, men de är ju typ inget speciellt. ähm idag då, jag har nyss vaknat och ska snart klä mig och fixa lite ska på kalas hos mina kusiner eftersom att både Frida och Mats (hennes pappa) fyllt år i veckan, efter det blire stallet sen kanske jag uppdaterar efter det.

bilder kommer ikväll isåfall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0