In the face.

Orkar inte, haha klev upp 05.50 imorse hoppade på bussen 06.55 och kom hem 16.50.. stannade iförsig en stund i stan på donken men ändå.. känns som att jag kommer orka det här i tre år :] Nej men de gick ganska bra, höll på att somna på sista bussen hem. Men annars har allt gått bra, utom att de regnade i vännäs va uppehåll i umeå och det regnar här.. suck! Nu ska jag ta av mig löshåret, tvätta bort sminket och typ lägga mig vid tvn, pallar inte :] skriver mer imorgon, pusspuss<3



Kommentarer
Postat av: pedroooo

jag orkar inte att VARJE bild som är tagen på mig när jag sitter och äter någonstans så ska jag alltid sitta o ha mat i händerna.. dock så äre ju peppar där men ändå.. :]

2011-08-22 @ 22:39:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0