Jag är redo.

Gooodmorgon gottfolk!
Gårdagen blev alldelens för lång för mig -.- Mamma kom och hämtade mig vid två och då somnade jag först i bilen osv ;) haha idag ska jag bara chilla och ikväll blir det ridning, tog hem arbetsboken men har inte orkat jobba något med den.. Aja skriver mer senare, pusspuss<3 



Ligger här i min ensamhet, gråten i mina ögon och håller hårt i min tumme
Önskar verkligen att du kommer tillbaka till mig, hör av dig, eller vad som helst.
Bevisar att du lever och allt kommer bli bra.. Du va snabb på att ta mitt hjärta men
du får inte bara springa iväg med det i din hand.

Orkar inte med några fler svek just nu, antingen ger du bara tillbaka det eller så.. Jaa....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0