127 timmar!

hejhopp!
idag är jag på blogghumör, ähm jag kom nästan nyss in efter en fototagning med mig själv (A) hahaha tönt..
Och har nu börjat klura på hur jag ska göra om rummet mer, först var det tänkt att jag skulle köpa byråer istället för garderoben jag har nu. Och sen
att jag skulle ha lite andra grejer, men jag hittade en as bra byår stor och rymlig i vårt kapprum och de visade sig att mamma redan tänkt den tanken men som med allt annat måste man ju ersätta, så de kanske blir imorgon och då blir det förochefter bilder! ikväll ska jag, frida, maria och sandra fara och kolla på bio, frida vann en tävling på ug och bjöd med oss, gullunge! ni får väl lite bilder senare kanske, pusspuss<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0