3 månader kvar!

Nu är det precis tremånader kvar till den stora händelsen!
längtar så sjuktmycket..
alltså förlåt för att jag inte är så bra på att uppdatera, men så äre! Jag har det jobbigt just nu och vill egentligen inte ta ut det över bloggen men så äre!
Imåndags möblerade vi om som planerat, bilder kommer!
Igår satt jag mest hemma efterskolan förståss!
Idag fick vi sluta kvart över tre istället för tjugo i fyra, gulligt av dig janne ;) hahahahha
ikväll vet jag inte riktigt vad som händer, men vi får väl se:) pusspuss<3

Bild ett: före
Bild två: mellan
Bild tre: efter



 


Kommentarer
Postat av: Anonym

va hänn om 3 mån?:)

2011-02-17 @ 00:58:01
Postat av: cooling ;)

jag tar mina väskor och min familj och sätter mig på planet till en annan kontinent ;)

2011-02-17 @ 18:53:21
URL: http://jmlundqvist.blogg.se/
Postat av: Anonym

skaru på semester?;)

2011-02-17 @ 23:55:16
Postat av: :p

haha ja så kan man också säga de :)

2011-02-19 @ 16:16:21
URL: http://jmlundqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0