allt vi lovade oss själva.

De här gick ju framåt, nu har jag lite mer blogg humör!
Jag hade först tänkt skriva en liten grej till en pojke, som jag hoppas fortfarande läser den här även fast vi inte pratar så mycket längre..


Oh, this is stupid, I'm not stupid
Don't talk to me like I'm stupid
I still love you, but I just can't do this
I may be dumb, but I'm not stupid


Sen hade jag tänkt och säga att minerva va inte så exlusivt som jag trodde, visst man får en applemac dator och ett guldkort på iksu men skolan va inte så vidare och maten "min" mat va inte så goood.
men vi får väl se vad som händer ska ju välja den här månaden så..
och ett citat från mina underligflickor eller snarare en konversation..

F-ser du killen därborta?
M-han i vitt eller han i grönt?
F-han i vitt
1000år efter
J-vänta nu, han i grönt är ju en tjej :O
alla tre börjar garva!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0