once upon a time in....

Ähm en liten kommentar från mig, det är sjuktroligt att de verkar som om någon är intresserad av mitt liv och orkar kommentera med varför anonymt? :)
Annars har min dag varit väldigt lååång, har mycket träningsverk på dom mest konstiga ställerna.. hahaa
ikväll kommer mamma hem från kramfors och jag tror jag ska ut med brudarna en snabbis, imrgon har jag mitt sista nationella i svenska med Ebba, önska oss lycka till!<3
ska dra mig nu pusspuss<3 


Allting måste svänga här i livet, det får inte bara stanna till.
De e inte åldern som gör att man e gammal, nej
För allting kommer ju allt på hur man känner sig,.

Vill man med humor och glädje upp på livet se,
Så kan känna sig ung fast man rätt gammal e.
Nej koppla bort alla sorger som gör livet trist och tralla med i refrängen och bli optimist

Ja de är klart du ska lyda detta råd från mig
De e inte åldern som gör att man e gammal, nej.


Kommentarer
Postat av: Anonym

om man stretcha få man väll int traningsvärk:p

2011-02-24 @ 20:55:44
Postat av: Anonym

nej de är klart, men då ska man ju veta vad man använt för muskler också ;)

2011-02-26 @ 10:25:34
URL: http://jmlundqvist.blogg.se/
Postat av: Anonym

de e väll ba å stretcha nå random muskler å hoppas på de bästa ;)

2011-02-26 @ 10:58:58
Postat av: Idjjaa,♥

Hej nu har jag en veckans blogg tävling på min blogg!

va gärna med!^^



jag ber hemst mycket om ursäkt om du inte gillar att få sånna hära kommentarer!



kram idjjaA:)

2011-02-27 @ 16:03:14
URL: http://idjjaa.se
Postat av: cooling ;)

Svar på Anonym, haha jo de är klart, men då ska man ju komma ihåg att göra de när musklerna fortfaraned är varma :)

Idjjaa, de är lugnt,kommer nog va med någonvecka! :)<3

2011-02-27 @ 16:09:50
URL: http://jmlundqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0