I know you'll never change.

Godmorgon gottfolk!
vaknade faktiskt ganska tidigt idag, har varit uppe kanske en timme (Aa) igår kväll blev de bara sitta hemma och kolla på film med familjen, tror jag också ska börja berätta lite om min mr.x haha men inte nu.Ni får klura ett tag först :] och idag blire chilla ska försöka ställa om mig så jag itne har påååsar under ögonen på tisdag. De är bara tre dagar kvar på de här lovet.. interoligt, men jag ska inte sitta här nå mer, pusspuss<3

Eliza Doolittle – Skinny Genes

Kommentarer
Postat av: John

Va är din msn?:)

2011-01-10 @ 01:22:17
Postat av: cooling ;)

lägger inte ut den på bloggen, men du kan hitta mig på facebook istället =) julia lundqvist.

2011-01-10 @ 17:28:24
URL: http://jmlundqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0