Say you want the same thing too.

som sagt så hade jag skrivit aslångt igår men allt försvann sen
när jag skulle skriva efter promenaden så funkade de inte att logga in. Aja förlåt för att jag inte skrivit sen i onsdags.. ska väl börja med torsdag då, jag va ju på lilja och de ägde som faan.. utom vissa småsaker! aja sen fredags va jag först hos mormor och morfar för att morfar och min morbror hade fyllt/fyllde år. senare in på kvällen gick jag och frida till antons garage och va där en stund innan de började dryga. då gick vi hem till frida och maria kom efter hon hade haft sitt lillaroliga på stan galethärligt att bara chilla en kväll alltså!
igår var de också bara chill, jag hjälpte till här hemma hela dagen och flyttade om lite möbler och så. sen kvällen tillbringades hemma framför tv, idag har jag inte hunnit mycket nästan bara ätit. blir mer till inlägg senare! pusspuss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0