There's been a long time since I had some fun.

förlåtförlåt för att jag inte skrev igår..
jag kom hem från vännäs igår vid två men då hade jag tagit en buss från vännäs till umeå vid 11.10 sen hade pappa och syrran hämtat mig och då for vi först förbi strömpilen och köpte en till midjekjol som jah inte har bild på :) sen slappade jag mest, va så jäkla trött.Men på kvällen drog jag maria och frida till stan och såg på bio "svinanlängorna" jag tycker själv att den va för deep för mig just nu, men annars varen väl helt okej. idag har jag bara slappat de är typ snöstrom ute just för tillfället, usch.. haha ikväll blire årets första ridning, känns fan skönt att börja rida igen! och på torsdag ska jag på praso på lilja! fetttaggad! :D
Aja pusspuss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0