there's only time to say goodbye.

torsdag snart fredag, galet skönt!
idag kändes dagen mycket längre, men de va kanske för alla hål vi hade..
aja ikväll blire antingen filmhemma som hela resten av veckan eller så far jag ut med brudarna vi får se.
kanske kan klämma in ett till inlägg innnan jag går och lägger mig. imrogon kan de bli ganska torrrrt, för jag ska nämligen till vännäs och sova där. men vi får se om jag kan låna nån dator eller ett mobilinlägg. pusspuss<3

-Once was a time when you and I
Made a promise 'til the day we die
I trusted each and every word
Never thinkin' that I'd get burned
Silly me, I believed in your fairy tales
Boy I thought that I knew you so very well
But you walked on my pride, all the tears that I cried
-But I'm still standin' tall as I walk away
And you know that it's true when you hear me say
It's over, it's through, ain't a thing you can do


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0