Vägen till lycka kommer aldrig vara sicksack, man hittar mera fel och börja sjunka som en kvicksand.

Tänkte mest kommentera att ni som kan packa en gång på typ 15 minuter sen inte glömma något är otroligtduktiga och jag är fett avundsjuk på er, jag packade för ett tag sen kanske i helgen, men nu kom jag fram till att jag hade för mycket grejer och sen skulle jag packa om jag byta väska, men allt följde med ändå? hur gör ni? :O

Aja det har varit runt 25grader hela dagen, var och levererade några grejer i stan med mamma och höll på dö i bilen, sen efterjobbet har jag hjälpt pappa med vår nya carport, awesome!

nu blir det duschen och mer packning :) pusspuss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0