And the truth, you know love is all we need.

Godmorgon solstrålar!
Underbart väder ute och jag kom nyss in från att ha jobbat på brännan sen tio i morse, det verkar inte gå så hyfsat men man får inte ge upp. Går dagen va spontan och härlig, kom hem vid fem och vaknade tio, fem hela timmar sov jag ;D hahah vi är lediga även imrogn eftersom att det är sverigesnationaldag, men jag måste jobba med SO"provet" och engelskan, men frågan är om jag pallar engelskan :] hahahahhaa aja vi lär ju se, sista dagen är på tisdag, och sen drar vi (alla nior) ut på strapats och sover borta onsdag till torsdag, sen fredagen blir det troligtvis vännäs men ni får nog veta det isåfall :) ska börja plugga nu, pusspuss<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0