I was born this way.

Förlåt för att jag inte skrev igår, det blev lite stressigt..
Jag började jobba åtta som dom andra dagarna men sen när jag kom hem halv sex skulle tydligen gästerna komma kvart i så jag va tvungen att skynda.,. Det blev en låååångkväll men det slutade bra tillslut. Idag började jag inte förens halv elva = sov morgon. Fettskönt, vi jobbade till två sen fick vi gå hem, då blev det chilla med brudarna hos maria sen ridning. Nu har jag duschat och ätit, funderar på att dra ut, men vet inte :] Imorgon ska jag på första besöktet hos frisören, taggar! pusspuss<3

Kommentarer
Postat av: Julia

Fin blogg :)

2011-06-20 @ 02:59:40
URL: http://kkungjulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0