Why it's taken me so long.

Något jag skulle ha gjort för länge sedan..
Jag trodde vi var starka, jag trodde du va stark...
Det som stör mig mest är att du lät dom bestämma och struntade i vad du själv tyckte, i vad vi hade. Jag trodde inte att kompisar fick göra så, lägga sig i, göra en annan kompis ledsen och olycklig bara för att man kände för det. Nu har du gått vidare och jag står inte kvar där du lämnade mig, men när jag ser dig tänker jag tillbaka på orden du sa och undrar om du säger samma till den nya.  Jag känner att det var inte vi som avslutade det hela, utan att det var HAN. Jag är ledsen att vi inte höll det vi lovade och att jag inte kämpade mer för att få tillbaka dig, men nu känns det som att det va meningen. Att det inte va meningen att vi skulle vara det vi var och att vi bara skulle skapa minnen och ingen framtid.

Lycka till med livet <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0