Dag 3 Vad är kärlek.

Kärlek för mig är inget som går att beskriva med ord. Det är en känsla som är helt underbar och man blir alldelens varm ikroppen, men jag tycker att det finns två olika kärlekar
en du har med din familj och dina närmaste, någon som alltid finns där och en som du har med din partner. Den du har med dom nära är nog ganska ouppskattad när man är i tonåren men blir mer och mer och man kommer nog förstå att dom är det bästa som hänt. När man kommer till att bli kär i någon så tycker jag att man kan bli alldelens varm och nästan blir pirrig första gångerna när man när med den som man fått dom känslorna för och att man är mer rädd för att tappa dom, kärlek är för mig en pirrande känsla som man bara kan uppleva med den rätta, det finns egentligen inget rätt och fel heller. Men som sagt den känslan är pirret i magen och att man bara inte kan låta bli och tänka på den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0