Beautiful.

Godmorgon, solen skiner och det är vackert väder!
Gårdagen blev chill vi for ju som sagt och hämtade billy vid tio och dom skjutsade hem mig sen drog dom iväg till honom, jag somnade i soffan vid halv tolv men vaknade efter typ en halvtimme, då vare bara att pallra sig till sängen.. Så det blev en tidig kväll för mig.
Idag vaknade jag för en timme sen, (maria ringde och ville ha någon som var social) men hon ångrade sig när hon märkte att jag sov (A) hahahaha så jag kunde inte somna om eftersom att solen stekte mig på ryggen... -.- haha så jag klev upp nu, jag och mamma ska först till stan och hämta min mobil som har varit på lagning och senare idag/kväll ska jag till stan med Maria, Frida, Josefin och Lina och chilla runt där, blir nog ett inlägg till senare idag:) pusspuss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0