It's a little too late for you to come back.

Godmorgon, vädret ser ut att spricka upp, och jag har varit uppe i snart en timme!
gårdagens planer sprack vi fick inte lazerdooom och brudarna for hem vid tio.. Men vi återstående hittade Amanda, Josefin, Erika, Jocke och Moa och satte oss på Max!
Trevligt värre! Sen som sagt vaknade jag vid ungefär halvelva och åt frukost med min familj, idag är sista dagen innan vi åker, så de blir att packa de sista, och sen ska jag till stallet och "ridaupp" för en domare. Blir spännande :]

är på väg nu, pusspuss<3

kvällens kommentar!

Vi köper en lyxmilkeshake på max..
Frida dricker och spiller på bröstet, då tar Jocke upp sugröret och börjar suga bort det.
En stund senare..

-ååååh, bröstmjölk!

alla börjar skratta hahahahahahahahahhahaha!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0