Sometimes it's so hard.



Lina i min klass visade mig den här låten, och den är underbar, heltotroligt fin låt..

kanske ska förklara min dag också, vaknade av att maria ringde och sa att vi inte hade någon musik på morgonen så jag hoppade in i duschen och hon kom förbi vid halv tio, vi la oss i soffan och såg på spirit galet bra film och jag bjöööd på panpizza:] haha sen började vi elva hade matte sen lunch och senare livsviktigt och naturvetenskap sen var den dagen slut, for hem har packat klart och pluggat, eller gjort några uppgifter till svenskan. :)
ikväll ska jag va hemma, ska följa sofia och hämta billy vid tio men annars blire bara chill :) sen far vi ju på måndag! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0