Told me I wasn't good enough.

Heeej sötaläsare!

har haft världensjävla mensverk om någon ville veta, har gått och svurit hela dagen, tycker synd om mitt umgänge... menmen nu är skoldagen över och jag sitter med youtube uppe eftersom att jag har eggat ut dom bästa låtarna på spotify och sen msn och facebook som vanligt, ska snart börja med matten vi har mattenationella på torsdag! (Y) hahah ikväll blir det nog att vara hemma, måste nog vila upp mig! :)

- I helgen blire förmodligen vännäs men inget är bestämt än, måste fråga min föräldrar också (A)

pusspuss<3

Kommentarer
Postat av: Alis - The one and only

du SKA till vännäs! du har inget val!! :O

2011-05-04 @ 13:55:38
URL: http://alexanderlandby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0