you are my dream.

Skrev inget igår, mer än att min bror fyllde år!
dagen var chill gick upp fixade till mig gästerna kom vi åt tårta och han öppnade paket, vi la oss och såg på skönheten och odjuret sen for jag på ridningen, kvällen låg jag vid tvn och kollade på baksmällan med min familj+billy, men han är ju som i familjen! Den här dagen började ganska bra, behövde inte "slita" mig själv upp från sängen utan jag var ganska utvilad, men sen sjönk de ganska fort när jag fick veta hur mycket jag kommer få ta med mig när jag drar.... åååååhhh suck.

Ikväll blire karmel isak lär komma hit vid halvsex sen drar vi nog ganska direkt. pusspuss<3

Kommentarer
Postat av: Alis - The one and only

Diggar headern ;)

2011-05-04 @ 14:00:01
URL: http://alexanderlandby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0