Best for you.

Hejhopp, dagen har väl kanske inte riktigt varit som alla andra, vi skulle börja med en bio och sen ha svenska men det slutade med bara bio för dom fick inte igång ljudet på filmen v skulle se, så då blev det WALL-E istället,
även om jag somnade he-he.. Kom nästan nyss hem och väntar på att maten ska bli klar, fick även veta att värmepumpen gått igång så jag hoppas att det är varmt när jag vaknar imorgon:] 

Tycker att vi ska göra upp en deal, ni och jag!
Den lyder så här, ni ger förslag på julklappar och jag lägger upp det på bloggen, som tack kan ni få en länk. Om ni inte har en egenblogg kan ni komma med förslag i kommentaren!
hur låter det? :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0