Förlåt mina käraste..

Hahah förlåt, skulle ha avslutat frågestunden igår, men hade fullt upp! vi tar det nu istället :) Fick två personligafrågor, men eftersom att jag varnade om det innan får dom nästan skylla sig själv att dom frågade ändå! :) läs och njut!


Hahah ja vad ska man räkna från, nejmen du vet att jag vill ha dig, gubben :] haha kanske inte ska gå in så långt på det, just här :) You're the one and only for me <3


Vad du gjorde för fel? alltså det här var väl ungefär ett årsen, om jag inte minns heltfel.. Jag vet inte riktigt vad som va "huvudanledningen" men det va väl mest att alla redan "visste" att vi va på väg någonstans innan jag gjorde det och att allt som flöt på utan mig och sen var det bara att jag skulle få leva med det, om man ser det så. Men som sagt jag vet itne riktigt vad som gjorde att det itne kom längre, du va inte riktgit en pojkvänstyp för min del heller.. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0