Let it rain.

Tjenaretjenare, har inte så mycket att säga, hade lars hela dagen, men de visste ni redan ;) skulle skruva i en volvo men grejerna passade inte, så jag har typ rost/damm över hela mig, så för min del blir det duschen snart, annars ikväll har jag ingenaning.. skype troligvis men det är ju som ganska vanligt nu för tiden :) pusspuss<3




"Wanna see you when I wake up
I'm staying with you only(...)
Hearing songs on the radio wishing that could happen to me, oh no
Then when you came into the picture then I knew quickly
That we could build something so strong
Expect the best for the future
Forget about what used to be
I need you here all life long"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0