Jag vill inte ha dig.

Jag vet att jag inte skrev något igår men jag satt som inte vid datorn så, Först sov jag på Haga så jag kom hem vid tolv åt lunch sen somnade jag på soffan åt middag och sen drog jag mig iväg till stallet, kom hem, duschade och la mig vid tvn sen gick jag och la mig igen :]
Och idag va första skoldagen på 6veckor så det kändes lite annorlunda, älskar verkligen min klass och skulle inte vilja byta bort dom även fast Arnold tejpade mitt babyfjun så jag nästan grät när Camilla skulle försöka ta bort det ;) Efter skolan drog jag och tess till haga åt upp Gröns popcorn och gick vidare till vasaplan, Åt nyss middag med min familj och ikväll blir det bara att ta det lugnt somnade även på bussen hem så jag ska nog ta en powernap snart ;D lovelove<3
Dagensbild, (lånade den av Camilla, som lagt upp den på Facebook)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0