Hamburgare till middag?

Förlåt, för att jag inte fortsatte skriva igår som jag lovade, men det blev ändrade planer. Mötte upp brudarna på stan grejade omkring där till halv sex tåget, drog hit åkte skridskor och så, sen såg vi film och jag somnade typ direkt efter att dom hade åkt. Och idag har det varit första skoldagen detta år och det suger redan... Var så jävlatrött så att AAAAAAAAAAAHHH.. Men nu är jag iallafall hemma, väntar på middag men det är ingen hemma..hahaha aja ska sluta klaga, ni kan få se tre matbilder från igår! lovelove<3

En glad Frida på åhlenscafét.


En hungrig Maria på Frasses.


Och sist men inte minst, Två(+jag) hungriga flickor på Trekronor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0