Big city life.

Tjenare, vet inte om jag ska gråta eller skratta för att det regnar, vi har inte så mycket att göra när vi ska jobba och har snart städat allt vi kan göra. Men samtidigt vill man ha sol så att det kommer mycket folk... Skrev inget igårkväll, drog till stan med trebussen och for och handlade middag på ICA innan. Blev makaroner och skinkstuvning, sen pantning av brukar. Sen liggläge i soffan med film, popcorn, chips och läsk. Perfektkväll alltså, men dom brukar vara underbara på Haga. Ikväll blir det kalas för min äldsta bror som fyller på söndag, det innebär att släkten kommer så jag får inte vila ut heller. Men jag tror att jag överlever faktiskt. Lovelove<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0