Ska hem idag.

Godmorgon eller vad man nu ska säga, vaknade första gången när Jonathan skulle till jobbet vid fem.. Gick lov att stiga upp nu eftersom att Oskar ska hit och hämta grejer och extra nyckeln ligger i min väska. Är typ sjuk efter att ha stått ute i regnet i Lördags men vill inte erkänna det högt för någon, men nu känns det som att det kommer en rejälförkyllning iallafall. Jag är ganska imponerad av blogg.se nya design utom att jag fattar fortfarande inte men jag tycker dett det är kul med nya förändringar helst när man lyckas och gör det bättre :) Idag är jag iallafall på väg hem till Hörnefors och ska umgås med min familj lite grann nu i slutet av veckan. För nästa vecka börjar jag jobba på allvar, när alla andra får semester eller slutar sitt sommarjobb. Aja det är bara treveckor. skriver mer senare. lovelove<3
(en gammal bild av mig)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0