Vi hade i alla fall tur med vädret.

Förlåt för att jag inte skrev igår, vi (jag, sofia och petter) drog in till stan vid halv tio och kom hem vid två, fick med mig en bikiniöverdel och klädfärg. For till affärn handlade middagen och sen hem för att spackla lite på vardagsrummet. Blev grillat till middag och sen bara ta det lugnt, jag färgade en klänning jag hade tänkt att åtminnstone ha till lunch idag. Sen blir det vidare till Röbäck, kanske kommer bilder. Vad ska ni alla andra hitta på idag?
Idag, har jag hunnit kliva upp, duscha och äta frukost. Nu sitter jag och väntar på att håret ska torka så jag kan platta det och stoppa i hårförläningen. lovelove<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0