90210, allt går inte som det ska.

Jaa så kan det också vara, idag har det varit underbart väder och efter skolan gick jag Tess och Camilla och köpte glass och satte oss på Camillas balkong innan tåget skulle gå till Umeå, kom hem och la mig vid datorn för att se 90210 efter maten.Hahaha sen raceade jag och min älskade mor ikapp glassbilen, haha den körde ifrån oss på min gata så vi tog bilen till nästa för att köpa lite glass. Fick ett Anonymt besök också, så vi låg två i min lilla säng och kollade in 90210, nördar som vi är. Han lämnade mig typ nyss, så jag funderar på att borsta tänderna och lägga mig o se ett sista avsnitt innan en date med johnblund. lovelove<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0