Tur i oturen kan man verkligen säga.,

Jag måste säga att det är tur att dom inte har tagit bort Rockklassiker helt. Man kan fortfarande lyssna på dom på Datorn och det är hemskt tur, för annars hade mina öron börjat blöda.. Det är så himla otur att dom bara har utspelade låtar på alla radiokanaler, om dom inte är utspelade först så blir dom det efter någon dag.. 

Jaja, nu vet ni vad jag gör, haha och bleker håret ännu mer.. Vet egentligen inte om jag vill ha det ljust men nu kan jag inte sluta, måste bestämma mig vilken färg snart..

Ikväll blir det Umeå, för imorgon börjar verkligheten på riktigt och praktik dom tre första dagarna kanske inte är bästaste men så är det. Ihelgen är det Hörneforsdagen, vet inte om vi åker dit men om det blir fint väder kan man ju hoppas på att träffa några gamla godingar! love<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0