Tack för mig.

Det är bara tragiskt. att ens egna vänner inte ens känner en längre. jag kan säga att vi har det trevligt när vi träffas och jag kan säga att det inte är bara deras fel.
Men jag kan även säga att det är tragiskt att vi inte känner varandra längre. Och när man känner sig dömd åt något som inte ens är sant eller när dom hittar på något eget. det är inte speciellt roligt när dom hittar på och antar.
vet man ingenting då kan man fråga. har man åsikter så får man säga dom men inte skylla på andra för deras. alla har olika åsikter och alla har rätt till en också.
Jag blir bara så irriterad när folk tror att dom är bättre än en själv fast dom egentligen inte vet ett skit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0