Super Trouper

Alla har vi dom där dagarna när man är ledig men ändå känner att det är fullt upp även fast du inte gjort något egentligen. Men sen har vi dom dagarna när vi har energi åt alla, vi kan hitta på att göra om hela huset och när det är klart vill man bara fortsätta. Idag har det varit någonstans där mittemellan jag har hunnit med att gå på Arbetsförmedlingen med lite fix där. Gick även runt stan och kollade på vilka som kunde skriva ut bilder men insåg snart att det är nästan både billigare och snabbare att göra det på nätet vilket jag iförsig tycker är smidigare då du inte har någon press och kan sitta en stund för dig själv, så det har jag också hunnit med. Skicka efter lite bilder. kändes som att mina kollage här hemma skulle behöva lite uppdatering. Bockade också av att sätta upp halkskydd i vårantrapp. Fick en tejp av min syster för några månader sen som jag tänkte he upp men det har inte blivit. Men nu så sitter den där. Men den personen som uppskattar dom här dagarna mest är nog min pojkvän som får spela TV-spel och så i lug och ro. haha
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0