tycka lite synd om sig själv...

Sjukdommar alltså.. då menar jag inte livshotande för dom är alltid hemska.. men att vara förkyld sådär att du orkar inte göra något du byter bara ryggläge från sängen till soffan typ.. du har huvudvärk och varje gång du hostar känns det värre än förra gången eller när du nyser och det raspar både i halsen och i den ömma näsan...
Så känner jag mig nu, väldigt liten jämfört med min förkylning, det är synd att man missar så mycket av allt man tänkt göra alla saker man planerat.. håller tummarna för mig själv, och hoppas på att jag hinner med allt jag ska ha gjort iveckan, senare... ♡

Kommentarer
Postat av: Anonym

Krya på dig sötnos! 😘😘

2016-05-26 @ 15:15:50
Postat av: Anonym

Krya på dig sötnos! 😘😘

2016-05-26 @ 15:15:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0